Цікаве
0

Як зробити реально працюючий магнітний двигун

Практично все в нашому житті залежить від електрики, але існують певні технології, які дозволяють позбутися від локальної провідної енергії. Пропонуємо розглянути, як зробити магнітний двигун своїми руками, його принцип роботи, схема і пристрій.

Типи і принципи роботи

Існує поняття вічних двигунів першого порядку і другого. Перший порядок — Це пристрої, які виробляють енергію самі по собі, з повітря, другий тип — Це двигуни, яким необхідно отримувати енергію, це може бути вітер, сонячні промені, вода і т.д. і вже її вони перетворюють на електрику. Відповідно до першого початку термодинаміки, обидві ці теорії неможливі, але з таким твердженням не згодні багато вчених, які й розпочали розробку вічних двигунів другого порядку, що працюють на енергії магнітного поля.

Над розробкою «вічного двигуна» трудилося величезна кількість вчених в усі часи, найбільш великий внесок у розвиток теорії про магнітне двигуні зробили Нікола Тесла, Микола Лазарєв, Василь Шкондін, також добре відомі варіанти Лоренца, Говарда Джонсона, Мінато і Перендева.

У кожного з них своя технологія, але всі вони засновані на магнітному полі, яке утворюється навколо джерела. Варто відзначити, що «вічних» двигунів не існує в принципі, тому магніти втрачають свої здібності приблизно через 300-400 років.

Найпростішим вважається саморобний антігравітаціонний магнітний двигун Лоренца. Він працює за рахунок двох різнозаряджені дисків, які підключаються до джерела живлення. Диски наполовину поміщаються в півсферичний магнітний екран, поле чого їх починають акуратно обертати. Такий надпровідник дуже легко виштовхує з себе МП.

Найпростіший асинхронний електромагнітний двигун Тесла заснований на принципі обертового магнітного поля, і здатний виробляти електрику з його енергії. Ізольована металева пластина поміщається якомога вище над рівнем землі. Інша металева пластина поміщається в землю. Провід пропускається через металеву пластину, з одного боку конденсатора і наступний провідник йде від основи пластини до іншої сторони конденсатора. Протилежний полюс конденсатора, будучи підключеним до маси, використовується як резервуар для зберігання негативних зарядів енергії.

Роторний кольцар Лазарєва поки що вважається єдиним працюючим ВД2, крім того, він простий у відтворенні, його можна зібрати своїми руками в домашніх умовах, маючи в користуванні підручні засоби. На фото показана схема простого кільцевого двигуна Лазарєва:

На схемі видно, що ємність поділена на дві частини спеціальної пористої перегородкою, сам Лазарєв застосовував для цього керамічний диск. В цей диск встановлена ​​трубка, а ємність заповнена рідиною. Ви для експерименту можете налити навіть просту воду, але бажано застосовувати випаровується розчин, наприклад, бензин.

Робота здійснюється наступним чином: за допомогою перегородки, розчин потрапляє в нижню частину ємкості, а через тиск по трубці переміщається нагору. Це поки що тільки вічний рух, не залежне від зовнішніх факторів. Для того щоб спорудити вічний двигун, потрібно під капає рідиною розташувати коліщатко. На основі цієї технології і був створений найпростіший самовращающійся магнітний електродвигун постійного руху, патент зареєстрований на одну російську компанію. Потрібно під крапельницю встановити коліщатко з лопатями, а безпосередньо на них розмістити магніти. Через що утворився магнітного поля, колесо почне обертатися швидше, швидше перекачуватися вода і утворюється постійне магнітне поле.

Лінійний двигун Шкондина зробив свого роду революцію в прогресі. Це пристрій дуже простий конструкції, але в теж час неймовірно потужне і продуктивне. Його двигун називається колесо в колесі, і в основному його використовують в сучасній транспортній галузі. Згідно відгуками, мотоцикл з мотором Шкондина може проїхати 100 кілометрів на парі літрів бензину. Магнітна сісработает на повне відштовхування. В системі колеса в колесі, є парні котушки, усередині яких послідовно з’єднані ще одні котушки, вони утворюють подвійну пару, у якій різні магнітні поля, за рахунок чого вони рухаються в різні боки і контрольний клапан. Автономний мотор можна встановлювати на автомобіль, нікого не здивує безпаливний мотоцикл на магнітному двигуні, пристрої з такою котушкою часто використовуються для велосипеда або інвалідного візка. Купити готовий апарат можна в інтернеті за 15000 рублів (виробництво Китай), особливо популярний пускач V-Gate.

Альтернативний двигун Перендева — Це пристрій, який працює виключно завдяки магнітів. Використовується два кола — статичний і динамічний, на кожному з них в рівній послідовності, розташовуються магніти. За рахунок самооталківающейся вільної сили, внутрішнє коло обертається нескінченно. Ця сісполучіла широке застосування в забезпеченні незалежної енергії в домашньому господарстві та виробництві.

Всі перераховані вище винаходи перебувають у стадії розвитку, сучасні вчені продовжують їх удосконалювати і шукати ідеальний варіант для розробки вічного двигуна другого порядку.

Крім перерахованих пристроїв, також популярністю у сучасних дослідників користується вихровий двигун Алексєєнко, апарати Баумана, Дудишева і Стірлінга.

Як зібрати двигун самостійно

Саморобки користуються величезним попитом на будь-якому форумі електриків, тому давайте розглянемо, як можна зібрати будинку магнітний двигун-генератор. Пристосування, яке ми пропонуємо сконструювати, складається з 3 з’єднаних між собою валів, вони скріплені таким чином, що вал в центрі повернуть прямо до двох бічних. До середини центрального вала прикріплений диск з люціта діаметрів чотири дюйми, товщиною в половину дюйма. Зовнішні вали також оснащені дисками діаметром два дюйми. На них розташовані невеликі магніти, вісім штук на великому диску і по чотири на маленьких.

Вісь, на яких розташовані окремі магніти, знаходиться в паралельній валам площині. Вони встановлені таким чином, що кінці проходять біля коліс з проблиском на хвилину. Якщо ці колеса рухати рукою, то кінці магнітної осі будуть синхронізуватися. Для прискорення рекомендується встановити алюмінієвий брусок в основу системи так, щоб його кінець трохи торкався магнітних деталей. Після таких маніпуляцій, конструкція повинна почати обертатися зі швидкістю пів обороту в одну секунду.

Приводи встановлені спеціальним чином, за допомогою якого вали обертаються аналогічно один одному. Природно, якщо впливати на систему стороннім предметом, наприклад, пальцем, то вона зупиниться. Цей вічний магнітний двигун винайшов Бауман, але йому не вдалося отримати патент, т.к. на той момент пристрій віднесли до розряду патентується ВД.

Для розробки сучасного варіанта такого двигуна багато чого зробили Черняєв і Емельянчик.

Які переваги і недоліки мають реально працюючі магнітні двигуни

  1. Повна автономія, економія палива, можливість з підручних засобів організувати двигун в будь-якому потрібному місці;
  2. Потужний прилад на неодімових магнітах здатний забезпечувати енергією житлове приміщення до 10 ВКТ і вище;
  3. Гравітаційний двигун здатний працювати до повного зносу і навіть на останній стали роботи видавати максимальну кількість енергії.

Робота магнітного двигуна — це чиста правда і вона реально, головне правильно розрахувати потужність магнітів.